مناظره

دفاع از حقانیت اسلام ناب محمدی

دفاع از حقانیت اسلام ناب محمدی

احتجاجی در بیان گسترش اصول عقاید حقه شیعه بر سایر ادیان و فرق نوظهور

پیوندها

دندانپزشک بهایی تبریزی به آغوش مکتب شیعه بازگشت

  • ۱۳۹۴/۹/۲۴ - ۲۳:۰۰

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب_ شهریور سال ۹۴ بود که خبر تشرف یک بهایی زاده به مکتب تشیع در یک خبرگزاری منتشر شد، خبر این بود: یکی از بهائیان تبریز در دیدار با آیت الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، پس از انجام مصاحبه‌های دینی و توجیه کامل مکتب تشیع ۱۲ امامی، ضمن برائت از فرقه ضاله بهائیت به مکتب تشیع روی آورد.
امام جمعه تبریز در این دیدار ضمن تبریک به ایشان، گفت: دشمنان از همان صدر اسلام، در صدد ریشه کنی آن بوده‌اند و در همین راه خون‌های زیادی ریخته شده و افراد بسیار ارزشمند و بزرگی به شهادت رسیده‌اند.
وی افزود: دشمن، امروز نیز به صورت چهار شیفت و شبانه روزی در حال سمپاشی شبهات مختلف در جامعه است تا ذهن جوانان را مشغول خود کرده و آنان را از معنویات دور کند.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: فرقه ضاله بهائیت به خاطر تجزیه مسلمانان ایجادشده است تا اگر بتواند همه مسلمانان را پراکنده کرده و به جان هم بیاندازد اما به لطف خدا این آرزو را به گور خواهد برد.
وی افزود: حوزه‌های علمیه؛ علماء و روحانیون باید بیش از پیش هوشیار باشند و شبهات را به صورت شبانه روزی رصد کنند و جواب‌هایی مستدل و قانع کننده دهند.
رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) گفت: اگر به دفاع از ارزش‌های اسلامی نپردازیم در آینده سخت پشیمان خواهیم شد و عمده این وظیفه بر عهده حوزه و روحانیت است.
در ابتدای این دیدار، پدرام نوایی، ضمن تشکر از زحمات آیت الله مجتهد شبستری، گفت: هر دینی که دستخوش تغییرات بشری قرار گیرد، به هیچ دردی نخواهد خورد و بهائیت نیز از همین نوع است. این فرقه پر از خلاءهای معنوی است که در آن هیچ بویی از خداوند متعال و معنویت به مشام انسان نمی‌رسد.
بر پایه این گزارش، پدرام نوایی، بهائی و بهائی زاده است که از همان دوران کودکی به خاطر بهائی بودن پدر، بر این مسلک استوار بود که پس از آشنایی با مکتب تشیع اثنی عشری، علاقه وافری به تحقیق پیرامون آن پیدا می‌کند و با کمک دوستانی که آن‌ها را نعمت الهی می‌داند درباره مکتب تشیع تحقیق می‌کند.
وی که متخصص رشته داندانپزشکی بوده و تحصیلات خود را در خارج سپری کرده است، فرقه بهائیت را بی‌پایه و بنیان عنوان کرد و آن را وسیله‌ای برای دشمنی با اسلام خواند.
در پایان این دیدار یک جلد کلام الله مجید به همراه یک جلد رساله عملیه از طرف آیت الله مجتهد شبستری به آقای نوایی اهدا شد.[۱]
خبر گزاری رسمی حوزه پای صحبت آقای نوایی نشست، که برای اشاره دقیق به حالات بهاییت به دو سؤال و جواب با ایشان اشاره می‌کنیم،
سؤال اول: از سخنان بهاء الله، بزرگ فرقه ضاله بهائیت هم چیزی می‌دانید؟
بله، مثلاً بهاء الله ندای انا الحق / من حق هستم، سر می‌داده است، البته بها الله ادعای بزرگتری هم داشته:  لا اله الا انا المسجون الفرید
خدایی جز من زندانی تنها نیست.[۲]
که این حرف برایم خیلی عجیب بود که بزرگ این فرقه ضاله چنین ادعای بزرگی می‌کند در حالی که بزرگتر از آن‌ها هم چنین ادعایی نکرده‌اند و حق مطلق فقط خداوند علیم و حکیم است. یا مثلاً می‌گفتند که شاهکار بهاء الله لوح احمد[۳] است که پر بود از غلط‌های املایی و ادبی که خودش دلیلی بر غیر الهی بودن آن است چرا که اگر اثری الهی و آسمانی باشد یا به توسط شخصی که مورد تأیید خداوند متعال یا ائمه اطهار (علیهم السلام) باشد اثرش نباید چنین ایراداتی داشته باشد.
سؤال دوم: کسانی هستند که اطلاعاتی در خصوص بهائیت ندارند، اگر بخواهید این فرقه ضاله را برای آن‌ها معرفی کنید این فرقه را چگونه توصیف می‌کنید؟
بهائیت فرقه‌ای است که اساس و بنیانش در هواست و هیچ پشتوانه علمی ندارد. اگر بخواهیم در محتوای ادیان الهی تغییری ایجاد کنیم و چیزی دیگری متولد شود، مطمئناً آن دینی نخواهد بود که خداوند دستور به آن داده است. بهائیت جزو مسخره‌ترین فرقه‌های دنیاست که واقعاً برای دفاع از خود هیچ گونه دلیل و سندی ندارد و چه انتظاری می‌توان از فرقه‌ای که به دست دشمنان اسلام و پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) و اهل بیت (علیهم السلام) ایجاد شده، داشت.
انگلیس و به طور کلی دشمنان قسم خورده که کینه‌های بسیار شدیدی از اسلام، پیامبر اکرم، اهل بیت و خصوصاً امیرالمؤمنین در سینه دارند و هیچ وقت دست از دشمنی با اسلام بر نمی‌دارند، از اصلی‌ترین عوامل ایجاد فرقه ضاله بهائیت هستند، و امروزه علاوه بر انگلیس،  اسرائیل مهمترین حامی این فرقه ضاله بوده و مرکز بهائیان است چرا به چنین فرقه‌ای به صورت همه جانبه کمک و حمایت می‌کنند؟
 متأسفانه به این مسأله فکر نکرده بودم اما همین استدلالی که گفتید در رد این فرقه ضاله کفایت می‌کند. واقعاً جای سؤال است که انگلیس و اسرائیل که اینگونه با اسلام و مسلمانان دشمنی می‌کنند چرا از فرقه‌ای که دم از امام زمان (عج) می‌زند به صورت همه جانبه کمک و حمایت می‌کنند این یک سؤال بسیار مهمی است که همه مسئولان و حتی خود بهائیان باید به آن جواب دهند.
بیشتر بهائیان هیچ‌گونه خبری از کارهایی که در داخل بهائیت صورت می‌گیرد یا از داد و ستدهایی که مسئولان بهائیت در اسرائیل با کشورهای استکباری از جمله انگلیس دارند، اطلاعی ندارند، که باید تحقق کنند و مطلع شوند. آنها صرفاً به دنبال افزایش تعداد بهائیان هستند می‌خواهند در مقابل اسلام به نوعی سیاهی لشگر درست کنند و این که قربانی یک حرکت متعصبانه و ضد اسلامی شویم آزار دهنده است.
از همان اول یک احساسی مرا همراهی می‌کرد که اسمش را می‌گذارم ندای درونی که همواره مرا هشدار به بطلان این فرقه ضاله می‌داد.[۴]

پی‌نوشت:
[۱]. پایگاه اطلاع رسانی آناج
[۲]. کتاب مبین ۲۲۹
[۳]. لوح احمد از کتاب‌های منسوب به بهاءالله می‌باشد.
[۴]. پایگاه خبرگزاری حوزه

نظرات  (۱)

خدا بهش لطف داشته . انشالله تو این راه پایدار بمونه .

اگر دوست داشتین سایت مارو لینک کنید،یک سایت تفریحی سالم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی