مناظره

دفاع از حقانیت اسلام ناب محمدی

دفاع از حقانیت اسلام ناب محمدی

احتجاجی در بیان گسترش اصول عقاید حقه شیعه بر سایر ادیان و فرق نوظهور

پیوندها

۳۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است


به گزارش ادیان نیوز، «هیپی»،«پانک» و«رپ» که تقریباً در 3 دهه گذشته در دنیا نبض پدیده‌های اجتماعی و فرهنگی را در دست گرفته بودند این روزها جای خود را به «متال»(شیطان‌پرستی) داده‌اند. شاخه‌ای از این سبک و سیاق که در موسیقی با عنوان «متالیکا» مشهور است یکه‌تاز میدان مبارزه با ضد ارزش‌ها در اجتماع شده است.
۰ نظر موافقین ۵ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۲
علی نوربخش
العالم - نویسنده اردنی بعد از اعلام تمایل به مذهب تشیع و انتقاد از فساد در طبقه حاکم بر کشورش زندانی شد و مورد ضرب و جرح قرار گرفت.
جهاد المحیسن، نویسنده اردنی،

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، جهاد المحیسن بعد از پایان تعطیلات عید فطر هنگامی که از بیروت به امان پایتخت اردن بازگشت با حکم دادگاه امنیت ملی و به دلیل متن هایی که در فیسبوک خود منتشر کرده بود بازداشت شد.

وی همچنین از کار خود در وزارت توسعه سیاسی و نیز روزنامه الغد برکنار شد و همه اینها به دلیل ابراز علاقه وی به مذهب تشیع و انتقاد از فساد در حکومت بود.

سایت المسله نوشت: همسر المحیسن گفته است که وی در تماس تلفنی 20 ثانیه ای خبر انتقالش به زندان رمیمین را به خانواده اطلاع داده است.

المحیسن که تا کنون در زندان البلقاء بود با انتقالش مخالفت کرد اما نگهبان ها دست و پای او را بستند و به اجبار منتقلش کردند.

وی به همسر خود گفت که بعد از انتقال به زندان جدید مورد ضرب و جرح قرار گرفته و پای مجروحش را نمی تواند تکان دهد.

صحنه سیاسی و رسانه ای اردن در دست تندروهای مذهبی و تکفیری هایی است که دنباله روی وهابیت هستند و علیه شیعیان جوسازی می کنند.


۰ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۴
علی نوربخش
مولوی عبدالحمید که این روزها از حمایت دولت تدبیر و امید برخوردار شده است، در آخرین اظهارات افراط گرایانه خود به مرجعیت شیعه توهین کرد.
توهین بی‌سابقه مولوی عبدالحمید به مرجعیت شیعه!
به گزارش جهان نیوز، مولوی عبدالحمید در گفتگو با سایت خودش - مسجد مکی – اظهاراتی را بیان کرده است که نشان می دهد، وی این روزها فرصت پیدا کرده که حتی به راحتی به مرجعیت شیعه نیز توهین کند.

مولوی عبدالحمید در این مصاحبه با گستاخی آیت الله مکارم شیرازی را شخصیتی توصیف کرده که به علت بالا رفتن سن زود باور شده اند! و حتی گفته است که ایشان بدون تحقیق سخن می گویند.
۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۴
علی نوربخش


1385/11/26

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی امشب طی مناظره ای تلوزیونی با شیخ یوسف قرضاوی، مهمترین مسائل موجود بین شیعه و سنی و نیز راههای رسیدن به وحدت و همدلی بین علمای هر دو مذهب را بررسی کرد.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۴
علی نوربخش

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شیعیان به 

نقل از فرهنگ نیوز، مدتی است که در برخی محله های تهران، کتاب انجیل 

توسط عده ای ناشناس و به صورت نامحسوس توزیع می شود. لازم به ذکر 

است این تبلیغات مدتی است در قالب های مختلفی همچون توزیع کتب، 

شبنامه و ارتباطات مجازی انجام می شود. از نکات قابل توجه این کتاب، 

چاپ آنها در کشور انگلیس و انتشارات کلمه می باشد. تصاویر زیر توسط 

یکی از مخاطبین سایت فرهنگ نیوز از خیابان شیخ بهایی تهران فرستاده شده است.  منبع: فرهنگ نیوز

tozie-enjil-3
۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۷
علی نوربخش
یک رمان نویس و فعال رسانه ای ژاپنی در گفت و گویی ضمن اعلام اینکه ارادت خاصی به امام حسین (علیه السلام) دارد، افزود : همه ادیان باید این امام را اسوه خود قرار دهند.

به گزارش «شیعه نیوز»، "اتسومو اوکادا" رمان نویس و فعال رسانه ای ژاپنی است که مدتی را در منطقه "الحریه" بغداد زندگی کرده است. وی به زبانی مادری اش می نویسد و عربی را با لهجه عراقی صحبت می کند. پایگاه "براثا" مصاحبه ای با وی منتشر کرده که در بخشی از آن نظر او درباره امام حسین (علیه السلام) پرسیده شده است.

اوکادا در این باره گفت: از زمان سکونتم در عراق قصه شهادت امام حسین (علیه السلام) را شنیدم، امامی که برایش احترام و عشق زیادی قائلم؛ زیرا او برای دفاع از دین و عقیده، خود، خانواده و یارانش را تقدیم کرد.

وی افزود: تمام مسلمانان و تمام پیروان ادیان و مذاهب دیگر نیز باید این امام را اسوه خود قرار دارند و مسیر حسینی خود را با فریادهای دینی ادامه دهند. همانطور که در زیارت اربعین با شرکت میلیون ها نفر از داخل عراق و خارج آن شاهد هستیم و تمام این افراد برای بزرگداشت اینچنین قهرمانی که دین اسلام را از انحراف و انحطاط جمع می شوند.

این نویسنده ژاپنی در ادامه برای نیروهای داوطلب عراقی و نیروهای امنیتی این کشور آرزوی پیروزی کرد و افزود حق بر باطل بالاخره پیروز می شود.

انتهای پیام/ر.ش

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۵۶
علی نوربخش

گزارش این مناظره به هیچ وجه عنوان قصد شیعه نمودن برادران و خواهران اهل تسنن را ندارد و صرفاً به عنوان یک آیینه در برابر این عزیزان قرار گرفته است تا نشان دهد، اسلام حقیقی با اعتقادات این عزیزان چقدر ...

۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۳
علی نوربخش

نقد علمی بر فیلم موهن رستاخیز

چندی است که موج اعتراض شدید و به‌ جایی در مورد اکران فیلم رستاخیز بلند شده است. این اعتراضات اگرچه وارد بوده و عرق دینی و تعصب مذهبی اقشار مختلف مردم در واکنش به آن درخور ستایش است، اما نکته اصلی غفلت از اشکالات اساسی این فیلم توهین‌آمیز است.


۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۱
علی نوربخش
حضرت على علیه السّلام مردم را در رحبه گرد آورد و فرمود : سوگند مىدهم هر مرد مسلمانى که غدیر خم را به خاطر دارد و سخنى را که در آن روز از رسول خدا صلّى اللّه علیه و آله شنیده است ، از جا برخیزد . سى تن از مردم براى اقامه شهادت بپا خاستند ـ ابو نعیم گفته است که افراد بسیارى شهادت دادند ـ و اعلام کردند آن هنگام که رسول خدا صلّى اللّه علیه و آله دست امیر المؤمنین على علیه السّلام را به دست مبارک خود گرفت خطاب به مردم فرمود :

آیا می‌دانید که من شایسته‌تر به مؤمنان از خود آنها مىباشم ؟ همگى فرمایش رسول خدا صلّى اللّه علیه و آله را تصدیق کردند . رسول خدا صلّى اللّه علیه و آله فرمود :

هر کس من مولای او هستم ،‌ این [علی] مولای او است ، پروردگارا ! دوست على را دوست بدار ، و دشمن على را دشمن بدار .
۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۵
علی نوربخش
یکی از اعضای فرقه حلقه با ارسال فیلمی از خود به یک شبکه حامی فرقه حلقه ضمن سوزاندن مدارک اعطایی این فرقه و کتب محمدعلی طاهری، بیزاری خود از عرفان دروغین شعور کیهانی را ابراز می دارد.

یکی از اعضای فرقه حلقه با ارسال فیلمی از خود به یک شبکه حامی فرقه حلقه ضمن سوزاندن مدارک اعطایی این فرقه و کتب محمدعلی طاهری، بیزاری خود از عرفان دروغین شعور کیهانی را ابراز می دارد.

۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۹
علی نوربخش